Pages

onsdag 4 maj 2011

Ja du...

| |

Så då va stygnen dragna och gipset borta... härligt men handen e långt från bra så nu e det bara att hoppas att den blir bättre sakta men säkert och tt känseln kommer tillbaka... igår så va det östrasjukhuset som gällde för att en endoskopi :S huga va skönta att det e över och sövningen gick bra och jag mådde inteså dåligt efter och idag har jag bara lite ont i magen men det e oki...

Idag så tog jag mig en tripp till angered med söta wanda och hennes son Awel vi käka lunch och luffa runt i angered köpte en liten present till min lille prins Melwin hoppas han blir glad.... :)

Jag undrar faktskt hur människor tänker.... känns som man ställer upp för människor men man får iget tillbaka... känns som man tas för given.... kanske ska man köra sitt race och inte bry sig ett skit om dom som inte bryr sig om en själv... varför ska man vara snäll när man inte får nåt tillbaka?? ibland så kanske det e bäst o vara ego?? men som sagt mitt hjärta e allt för stort för att låta någon må dåligt men man måste ha en gräns med vad man tål.... egentligen blir jag mest ledsen och besviken.... :( jag och jenny snacka om det igår kanske e det bäst att sätta gränser... gör en människa en arg, ledsen och besviken så vad ska man med dom i sitt liv??? och det är ju helt sant... eller???

ser fram emot lördag då jag o jenny tar med oss massa söta barn till slottskogen och jag hoppas bara vädret e med oss.... Jonatan, Nattis, David, sebastian och Diana ska göra våran dag... mys..... =)

nepp nu e det städ och hänga tvätt som gäller adjö....


MELWIN

NATALIE

JONATAN

DAVID

DIANA

SEBASTIAN

0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top