Pages

tisdag 17 maj 2011

Stressad Morgon :S

| |

Jag, e grymt trött..!!!! sover så jävla dåligt så det inte e sant.. =( men ska stammis lammis fortsätta komma hem mitt i natten så får han lägga sig på soffan... PALLA bli väckt!

Kl halv 10 va mammse på parkeringen och hämta upp mig Nova och vi brummade iväg till veterinären för att ta dräneringsröret....

Det gick bra och det så bra ut *PUST* hon har lite vätskaansamling men hoppas hoppas att den försvinner.. nu har hon sina stygn kvar och 2 öppna stora sår som man ska försöka skydda mot smuts och skit!!! LÄTT!!!! NOT!!! men men försöka göra det bästa av det...

Ser det fint ut på måndag så behöver vi inte åka tillbaka och dra stygenen utan det kan jag eller mamma göra =) underskötersko som vi ;)

Tack mamma för att du körde mig älskar dig <3



Nu ska jag själva packa mig iväg till läkaren..... orka! bläääää!!!! jag vill bara sova känner jag... jag e grymt trött... vädret påverkar min kropp... den gör och och jag mår ännu mer psykiskt dåligt =( *suck*

Efter läkaren blir det och handla lite...

Nä nu drar jag....

I mitt nästa inlägg ska jag skriva lite och gårdagen med min lille söta systerson Melwin <3

0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top