Pages

onsdag 11 maj 2011

Veterinären igen =(

| |

Japp, så e det =( jag har ju från första dagen tyckt att Novas stygn sett skumma ut och hon har vart svullen och som jag skrev igår så har hon haft väldigt ont och fick ju mer smärtstillande igår... Imorse efter att ha sovit 2 timmar inatt så kolla jag hennes stygn och mycket väl dom hade LOSSNAT... va fan! ringde vet och fråga vad jag skulle göra och dom tyckte jag skulle åka in.... Ringde Katta som va så snäll och körde trots att hon va genomförkyld.... Väl inne hos vet så sa dom det jag redan visste... stygnen hade lossnat och hon hade fått vätskesamling som va tvungen att tömmas... så vi fick lämna lilla Nova där och hon skulle hämtas igen kl 16.00 under tiden kika vi i angered käka lite lunch hämtade Florijan sen va det dags för vet igen... en glad men trött Nova kom ut och hon va nu omsydd och ett dräneringsrör insatt... och som tur va så behövde jag inte betala nåt eftersom det va dom som sytt kasst från början.... så nu e det dräneringsrör i 5 dar och stygnen dras om 10 dagar....

Så nu kan man säga att det e en väldigt trött matte som skriver och en ännu tröttare hund som snarkar brevid mig...

0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top