Pages

fredag 6 maj 2011

Snodde den av syrran men den va bra =)

| |

25 dagar... man ska alltså skriva om en sak varje dag i tur o ordning =)

1. 10 fakta om mig
2. Favoritfilm
3. Mina nyårslöften
4. Framtidsplaner
5. Kläder
6. Djur
7. Tanken bakom mitt bloggnamn
8. Bloggar
9. I min väska
10. Kärlek
11. Favortiserie
12. Planer för sommaren
13. Det här får mig att gråta
14. Musik
15. Den här veckan
16. det här gör jag när kommer hem
17. Detta har jag på mig idag
18. Mina rädslor
19. Min familj
20. Min favorit glass
21. En bild på mig som reflekterar min personlighet
22. Smycken
23. Min skrivbordsbakrund
24. Om jag vann en miljon
25. Träning/sport

0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top