Pages

fredag 20 maj 2011

FREDAG!!!!

| |

Gött fredag e här och jag ska iväg och träffa Malin <3 vi ska ut o käka sen bio och sen stan ;) ska bli sååå kul o göra nåt... va sååå längsen jag bara unna mig nåt och gjorde nåt kul för mig själv... och detta e ju perfekt..... och sen en helkväll med malin kan ju fasen inte bli bättre =)


Och på lördag kommer underbara Nattis hit... hon ska stanna hos mig till söndag, ska kul och bara mysa och prommenera käka glas och bara busa och gosa =)


kärlek <3


Nova börjar må bättre =) hon har kanske lite ont i mellanåt men nu e det slutätit på piller för mitt lilla hjärtas del och då blir hon givetvis mycket piggare... hon vill gärna hoppa och skutta och hade hon kunnat så hade hon röjt järnet med Isaac, men sååå kul ska vi inte riktigt ha det ännu... :S hon e trots allt sydd på magen men hon kan hänga med på lite längre prommisar nu, man märker när hon inte riktigt pallar längre... :)
min lilla bebis, vad jag har vart orolig =( ochjag har inte fått några svar ännu av veterinären ang. analysen av tumören =( riktigt kasst har det skötts av den kliniken.... ALDRIG mer smådjursakuten för min och mina djurs del!





Ha en fin fredag

0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top