Pages

tisdag 17 maj 2011

passa Melwin

| |

Igår så åkte jag till syrran och Christian och passa lillkillen melwin... syrran och svåger skulle iväg på nåt...

Jessica stack och jag och Melwin busade och gosade =) han e ju för söt den där lille killen.. och sååå snäll och glad hela tiden... jag satt och beundra hans små fingrar och fötter och kolla på hans söta fjun på huvudet drukna i hans isblå ögon och skratta åt hans alla ljud som han gör när han kollar på tv eller leker med sina leksaker... Tänk va syrran och Christian har lyckats skapa denna lille underbara, perfekta krabat... han får mig så lycklig =) älskar att spendera tid med honom =)

Jessica och Christian kom hem vi 20.30 och vi snacka lite fort sen körde Jessica hem mig... =)

hade en toppen eftermiddag/kväll <3


0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top