Pages

söndag 22 maj 2011

IRRITERANDE!!!

| |

 jag har haft en bra helg.... i fredags så åkte jag in till stan vi 15 möte upp Malin och Sion och vi gick o käka.... Sions pappa hämta han vi 16... sen stack jag o Malin iväg till Bergakungen och hämta våra biljetter... filmen skulle inte börja fören 18 så vi og en fika och snacka massa skit... =) men fy fan va äckliga muffins :S det vidrigaste =( 30 kr för vad?? för att den såg snygg ut??


Filmen va riktigt bra =) och popcornen o colan oxå ;) Hur många lingon finns det i världen? helt klart värd att se!



Sen bar det iväg till Dancing Dingo och dricka öl ;) Malin blev bra rund under fötterna ;) hehehhe...  Sälen,Ylva och hennes kompis och Björn slöt upp och vi hade en trevlig kväll/natt =) sen körde snälla Sälen hem <3


Lördag.
Becka lämnade Nattis till mig vid 13.00 hon va oxå snäll och körde mig till Nettos så jag fick handlat lite =) sen så tog jag Nattis och gick upp o hälsa på hundarna... Hade oxå sebbelito en stund vi tog en prommis i dalen med hundarna... kan ju säga att det inte va lätt o gå med tvillingvagn och två hundar varav en som inte uppförde sig.... gissa vem?? ;) Möte upp Tanya i dalen vi prommenera hem till min gård lämna hundarna och satt och tjöta medans Natis lekte o Sebbe sov, sen gick Tanya... sen kom Camilla och Mandi så det blev lek på gården ;) sen så gick vi in... skulle äta kvälls mat men lilla Nattis hann inte äta mycket hahahha hon somna i sin stol ;) söta unge!!

Söndag
jag och Nattis vakna kl 10.00 härligt med en såååå snäll unge nga problem o vara barnvakt åt henne inte världens sötaste =) vi va ute med hundarna käka frukost åkte till Angered hem och käka lunch och nu sover hon middag så får vi se vad resten av dagen visar =)



0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top