Pages

torsdag 12 maj 2011

5. Kläder

| |

Jaha då va det kläder det handla om denna gång =) va ska jag skriva... jag gillar kläder men plånboken räcker ju aldrig till för att handla det man vill ha... =) men jag gillar kläder... klär väl kanske inte upp mig allt för ofta tycker väl kanske det e onödigt för annars ser man ju inte fin ut när man verkligen ska... jag klär mig i det jag trivs med... ingen annan styr min stil.... älskar att mysa omkring i myskläder hemma.. =) så e det... va köper jag mina kläder då?? jag måste erkänna att halva min gaderob e köpt på Gina =) hihihi så e det med det

Over and out

0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top