Pages

måndag 16 maj 2011

Förvirrad,rädd och osäker =(

| |

Hej, detta inlägg blir rätt snurrigt... vet inte egentligen vad jag ska skriva utan jag bara behövde skriva av mig...

Jag satt precis o fundera på livet, vad man gjort vad man har vart med om vad man inte vart me om.... människor som kommit och gått i ens liv.... vissa saknar man mer andra... vissa glömmer man aldrig och det gör ont varje dag man tänker på dom... man saknar deras närvaro,vänskapen eller kärleken... beror ju på vad det e för person man saknar =( man saknar vänner/djur man mist som inte längre finns på denna jord..

Jag funderar oxå varför i helvete man ska ha så mycket motgånger i detta jävla liv? varför kan man inte få vara lycklig nån gång? bara en 1 gång? jag har nästan glömt av hur lycka känns... låter knäppt och överdrivet va? men tro mig det e helt sant.... det e den ena motgången efter den andre.... =( och det e jävligt lätt för andra att säga att man ska TÄNKA POSITIVT! nästa människa som säger det till mig igen kommer nog fan få en nosekick! shut up bara...!. Ni ska veta att det e jävligt lätt och lägga på en mask och le och se jävligt lycklig och glad när man egentligen inombords håller på att gå sönder...!

Ja, jag har saker/människor/djur i mitt liv att vara glad över och tro mig det är jag... men JAG vill oxå må bra... !!! förstår ni? a ja skit samma....

Jag e förvirrad bara... inget e som det ska just nu... mina tankar snurrar som fasen.... om framtiden, om min sjukdom (va händer?) kommer jag någonsin få må bra?

 Kärleken snurrar.. jag vet inte vad jag tycker om nåt... jag kanske inte helt enkelt e mogen för nån fucking kärlek? eller? ähh jag vet inte... eller så har jag redan hittat han men allt e snurrigt där oxå... !!! eller e det kanske inte han utan han som egentligen han man verkligen inte trodde han som egentligen bara e din vän men som du berättar allt för?... eller e det han den stora kärleken som jag sumpa allt med för jag va livrädd.... åhh jag vet verkligen inte!!! kanske e det inte nån....!!!!

Jag e livrädd för vad som ska hända med Nova... tänk om den e elakartad den där jävla tumören =( hur ska jag göra då?? hur ska kunna vara utan min bebis??? gaaaahhhaaaa blir tokig!

Kan nån inte ge mig raka svar??

fuck this!!

1 kommentarer:

go-top
Johanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top