Pages

fredag 29 april 2011

Inget e kul...

| |

Jag har verkligen haft dåliga dagar... :( känner mig ledsen, arg och allmänt besviken på detta liv... Allt bara går emot en... jag e trött på att bara få stå ut med skit grejer jag e så less på att inte få vara lycklig, vara lycklig en ENDA dag.... pallr fan inte med detta...  jag e trött på läkare,sjukhus,prover, smärta, och allt som hör till min fucking sjukdom.... och där till den jävla handen som fan inte alls vill läka utan den gör bara ont och känsel e inte tillbaka, på detta en jävla tandvärk och tandläkarbesöket va nog billigt NOT och sen min sjuka vovva som jag oroar mig hela tiden.. nästan jag drar mig för att operera henne för jag vill inte veta om det e allvarligt eller inte... :( sen allt annat på det..... blääää va less ja e!!!!!!!


fuck this GODNATT!

0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top