Pages

onsdag 6 april 2011

ONSDAG!!!

| |

Japp det va onsdag och jag e grymt seg efter igår..... mycket tankar och funderingar kring allt och inget.... först va det veterinär besöket som jag grämat mig över.... sen kom nästa HUR FAN SKA JAG FIXA PENGAR??!!! mitt huvud snurrade av tankar.... :S försökte vända och vrida på saker o ting.... om man gör såhär eller kanske såhär.... hmmm men inget gick ihop.. :(  men nu har det nog löst sig och pengarna finns.... Novas exhusse ryckte in som en räddande ängel.... och betalar halva... :D så vi får väl tacka honom riktigt ordentligt TACKJONI <3

KÄRLEK


Idag så vetefan va man ska göra... folk sover härfortfarande.... så jag sitter i köket, Jenny ligger i sängen med hundarna och känner sig sjuk :(  Mr C har snott min säng och sover och A har snott soffan och sover han med...
men jag sitter här o bloggar dricker redbull och lyssnar på Reggae så jag mår ändå ganska bra ;) kanske för jag sov gott i natt igen :P hehehehehe jag kan inte sova själv längre :S va fan.... !!!?? man vänjer sig snabbt att ha nån brevid sig...

Satt och tänkte igår.... på mina djur... fan dom börjar bli gamla :( katterna e ju ändå 11 och 10 :S och Nova fyller 8 på fredag... jag önska jag kunde stoppa nu.... jag vill ju ha dom har hos mig... men man kan ju inte förhindra åldrandet på nåt sätt... Mamma sa igår att detta ingår ju i åldrandet man har större chans att bli sjuk... och att dom inte alltid kommer finnas med mig..... jag vet väl det men det känns.... mitt hjärta skriker :S jag vet iallafall att jag älskar min små hårbollar <3




3 kommentarer:

go-top
Raggarsvin sa...

den gula katten så lite ut som en liten Sigge.

Bella sa...

<3 hjärtat,allt löser sig i slutändan.
Våra djur har ju en tendens att stanna kvar trots att dom gått över regnbågsbron,trösta dig me d,d gör jag.
massa kramar å kärlek

M sa...

Vilken fin bild på J och Nova, otroligt gulligt gjort av honom att hjälpa dig.
Och vad skönt att det löser sig!!
massa kramar

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top