Pages

måndag 11 april 2011

Här va det livat :S

| |

Här hemma e det livat fullt med aktiviter som rör sig runt i dennna lägenhet... :S det e inte samma aktiviter som alltid följt med mig i mitt liv utan detta e nåt nytt.... och man kan inte svara på va det .... fler och fler som kommer hit känner av det och ser saker....skuggor, ljud, dunkar, och viskningar, vindpustar, plötsliga ljus m.m alltså e det ju nu öppenbart att det inte är Jag och Jenny som e knäppa utan då e vi det alla för det e inte en till som sett deta utan MASSA av våra vänner och deras barn och djur...


Men man får ju tacka får andliga vänner för tack vara dom blir det mycket närkontakt hehhehe :P





Imon e det operation :( och jag börjar bli skukt nervig :( bläääääää!!!!! vill inte alls att dom skär i min hand / finger.... snyft....

0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top