Pages

söndag 17 april 2011

SAKNAD

| |

KOM TILLBAKA

Jag vakna i morse och tankarna snurra i virvla i mig
jag ryser och drömmer tillbaka
till värmen att ha dig nära mig, saknar tryggheten att veta att du finns för mig, våra samtal, våra myskvällar, våra skämt som bara du och ja förstod, saknar helt enkelt att ha dig i mitt liv!

Vill känna den värmande huden
bara vara en del av din själ
när en tår sakta faller på kinden
då jag tänker på vårt farväl, ett farväl som egentligen inte behövde hända om jag bara hade vågat ge dig en chans... vågat hoppas på en framtid med dig.

Du är borta nu hos en annan, borta för alltid.
Ändå finns du kvar i mitt hjärta och där kommer du alltid finnas
Jag ångrar mig varje dag för det valet ja gjorde, men nu e det försent... du är borta..


älskar dig.

0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top