Pages

fredag 8 april 2011

NOVA 8 ÅR :)

| |

Idag fyller mitt lilla hjärta 8 år.... mattes lilla princessa, mattes lilla diva :D  vackraste hunden i världen ;) Kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar denna lilla krabat.... hon förgyller min dag :)

En kall nos, ett par underbara, runda,bruna ögon En varm blick, en tass och ett huvud som läggs på sne.... öron och ögon som försöker uppfatta och förstå. MIN KÄRA HUND! Hon bad inte om att få komma till mig, hon bara kom till mig för att ge mig vänskap då andra sviker, sympati då andra är emot mig, trofasthet då andra baktalar mig. Hon kom för att ge mig kärlek när jag är utlämnad. Allt detta lever hon upp till min älskade hund. Om hon ändå kunde förstå när jag säger att jag älskar henne så, och att hon är en stor del av mitt hjärta. Då när jag säger orden, det är då dom runda bruna ögonen som tittar och en tass som lyfts och ett huvud som läggs på sne, kanske hon förstår?? Min älskade hund. Du är en solstråle i mitt liv. Du får mitt hjärta att smälta och mina läppar att le. Älskar dig Nova tack för att du finns i mitt liv. /// Matte


0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top