Pages

tisdag 5 april 2011

min älskade vovve

| |

Hmm tillbaka från vet och självklart va det det jag befarade.. juvertumör :( dom vet inte om den e godartad eller elakartad... dom vill inte göra ett vävnadsprov för risk att den spricker... men i vilket fall så e det säkrast att ta bort den så det inte sprider sig... herregud jag mår så dåligt över detta min lilla bebis.... och nu så ska man då sätta i gång att skrapa pengar operationen kostar 13000 kr.. :S tur hon e försäkrad så det kommer väl gå på 4000 kul när man e sjukskriven och verkligen inte har dom pengarna..

                                                     matte älskar dig mest av allt

Har haft sån ångets i natt inte kunnat sova ett skit, vart vaken från och till och oroat mig som fasen för detta veterinär besök... syster hämtade mig vid 09.00 och lille Melwin var med.. mosters lilla hjärta.... ångesten släppte lite så fort jag såg hans underbara lilla ansikte och världens vackraste ögon.... JAG ÄLSKAR DENNA LILLE KILLE.... jag får tack syster så mycket att hon körde mig och nova <3


                                                                           FINAST

Vill oxå passa på att tacka mina underbara flickor.... Becka, Jenny, Bella och Malin utan er e jag inget Älskar er!






2 kommentarer:

go-top
M sa...

Älskar dig också fina du!
Allting löser sig, fortsätt vara stark!
Massa kramar och pussar till dig och djuren!

Johanna sa...

tack fina malin <3

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top