Pages

lördag 9 april 2011

| |

Jaha, då va det lördag och jag e sjukt trött :S blev lite livat i går med grabbarna :D men kul va det... tills jag skulle lägga mig då fick jag världens smärt i magen och spydde säkert 10 gånger... huga mig va kass jag va!!! :( ska nog ge fan i att dricka vin och öl på tom mage när man har magkatarr och annat smått och gott...

men i vilket fall tack grabbar och jenny för en riktigt kul kväll <3

Lördagen vakna man väl efter ha sovit 2 tim :S huga mig va sliten man e!!!! känns att man e 30 hehehhe ;)

C hade vart och rastat hundar vart o handlat diskat slängt sopor och diskat.... så gullig han :D

Grabbarna blev kvar ända till kl 17.00 sen drog dom med Isaac till skogen och jag o Nova va hemma och myste och Jenny åkte till Daro....

Nu har jag ingen aning va denna lördag kväll bär av mer... funderar starkt p att bara sitta här i soffan o bara glo tv och bara vara :D


Natti

0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top