Pages

fredag 22 april 2011

LÅNGFREDAG!!!!!

| |

jahopp då va det fredag och en jäkla lång sådan oxå..... blää har ingen bra dag idag... känner mig allmänt seg,sur,arg och hängig!!!! kroppen vill inte alls vara med idag.... den värker och bara trotsar emot mig!!!! och det jäkla gipset ska vi inte snacka om!!!! idag vill ja inget annat än att bara gömma mig i en gaderob och önska att ja som i Narnia filmerna bara kunde komma till en magiskt värld och träffa massa mysiga figurer!!! men icke man får snällt vara på den plats och tråkiga vardag!!

Igår där emot va en mysig eftermiddag/kväll med min mamma, systrar, systerson o svåger , kändes så mysigt och sitta ute äta o dricka gott och känna äkta lycka glömma alla sina bekymmer för ett slag och vara med några av dom människor man älskar mest!!!! tack svåger,syster o lille Melwin för god mat och underbart sällskap även tack till mamma och syster Sofhia <3

idag så vakna jag helt på fel sida skulle på gala men palla inte.... så nu sitter ja här hemma o bara glor tv och tycker allmänt synd om mig själv!!!!


glad påsk!!

0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top