Pages

måndag 4 april 2011

Bara för mycket :(

| |

Japp ibland e det bara för mycket... :S det tar fan aldrig slut.... :( kan man aldrig få vara riktigt lycklig??? vakna och känna att livet är underbart??? tydligen inte... :( allt jag vill e att jag ska få vara frisk slippa sjukhus sjukskrivningar smärta och ångest... och att mina nära och kära och djur ska få må fint..... tydligen för mycket begärt...

Idag så har jag inte gjort överdrivet mycket e rätt trött och sliten... tagit en fiak med Florijan och Katta på kanel det va trevligt... :D

Imon bär det av till veterinären med min lilla vovve har hittat en knöl i ena hennes brsöt :( jag e hypernervös att hon fått juvertumör.... va ska jag göra då??? vill inte att min bebis ska må dåligt... ångesten bara stiger.... vill bara skrika! men får hoppas på det bästa... lillasyster kör mig imon.... tack jessica du är en pärla... <3






Satt och fundera på att jag e ändå bra lyckligt lottad för min fina familj och mina underbara vänner..... me love you all!






Jaha nu börjar min seperationsångest efter stammis lammis oxå :S hahahha va fan jag vill inte sova själv... :( jag e van att ha han omkring mig nu ju hahahahha stackars stammis lammis... men som sagt att får mina dagar att lysa lite extra med sin tillvaro.... han e helt enkelt en fantastisk människa och med ett stort hjärta....


0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top