Pages

torsdag 31 mars 2011

LILLASYSTER!

| |

Då va det torsdag idag, hela dagen ;)
 vart på vårdcentralen och fått förlängning på min sjuskrivning..... men sååå tråkigt när jag äntligen hade börjat jobba lite så händer detta med handen :( snacka om att va född med otur :S kom inte riktigt ihåg när man hade lite tur i ens liv faktiskt....

jaha då va kl halv 5 och man sitter här och inväntar mor och lillasyster sofhia, sofhia blir kvar tills imon... massa mys med syster min <3





Jag saknar MR C :( jag har seperations ångets hahahahha ;)



NÄÄÄÄÄÄ dags att börja med maten...... spagetti och köttfärsås.....

just det min stackars hund fryser hon e ju nyrakad stackars min lill bebis :(


2 kommentarer:

go-top
M sa...

Världens vackraste ni!
pussar

Johanna sa...

tack söta du <3

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top