Pages

onsdag 30 mars 2011

GIPS!!!!

| |

Jahopp... då va man gipsad :S skar mig i handen förra veckan och har inte haft nån känsel i en del av handen och i ringfingret.... va på vårdcentralen i går och dom skicka en remiss till handkirurgen på sahlgrenska som jag va idag... där det blev konstaterat att nerver i hand och till ringefinger va skadade / av.... gipset ska jag ha i en vecka o se om nerverna kan läka ihop själv.... om inte så blir det operation... kul :( som jag behöver mer skit i mitt liv :(


Helgen har vart kul kan jag lova... ;) trots smärtor i min hand....
Fredag kom Lolli o Malin hit.....
Vi rakade av pälsen på vovvar... Nova blev såååå fin ;) sen kom Crille, kim och paul och förgyllde vår kväll/natt/morgon.... mysiga lammisar :P

Inte många timmars sömn kanske 2 tim så begav ja o malin oss till angered för att möta Jenny... lammisarna va hemma o va hundvakt ;)
I angered blev det mc och en tripp till systemet och jisses va trött jag va och min hand va helt fuckt up! men hadeju lovat Katta att hon skulle få ha sin födelsedags fest här hemma... så det va bara att dra på smailet och stå ut.... inget vidare kul va det kan jag säga men men nu e det över....

Söndagen va slapp.... mr C kom och kolla bb me oss och bara myste... kom inte i säng fören halv 8 på morgonen.. men det gjorde inget för jag hade sååååå ont i handen ändå.....

Måndag så va det slapp åter igen.....
Tisdag läkaren och middag med mr C o jenny och big brother

och i dag onsdag sahlgrenska.... nu ska ja vila ...




älskar denna bilden på mig och malin <3

0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top