Pages

torsdag 17 mars 2011

Tiden går

| |


Idag har man tillbringat dagen med syster och världens finaste systerson Melwin denna underbara lilla varelse.... på riktigt han får mitt hjärta att slå dubbelt, jag e så full av beundran av denna lilla kille.... hur kan man älska en annan människa så mycket??? bara närheten och hans joddel gör mig lycklig... önskar han förstod hur mycket jag älskar han... men som sagt det kommer han förstå när han e äldre.... <3

Syster bjöd på god mat och vi bara myste.... härligt att umgås bara vi.... <3

nu e jag hemma igen och nu sitter man här i tysthet.... saknar mosters lille kille redan :( vill umgås med han varje dag :(

kvällen erbjuder väl kanske inte överdrivet mycket :S soffan och Big Brother står på menyn hehehhe...

Jenny e hos sin mamma och har tagit sin vovve med sig så det e bara jag min vovve o katterna hemma..

Härligt har inte sett psykopaten på 1 dag nu och min tel har vart tyst.... så skönt kanske gick budskapet fram till han denna gång att jag verkligen inte vill ha nåt med han o göra.... så jag hoppas han släppt sin fantasi värld och faktiskt förstått allvaret i hela denna sitiuation.... för jag orkar verkligen inte med han.... :(

näpp gott folk det va allt för denna gång

pöss o kram

0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top