Pages

torsdag 17 mars 2011

Fucking tråkigt :(

| |

Fy fasen jag har tråkigt :( ensam o övergiven  buuuuhuuuuu :S
Jag e inte van att va själv ju.... och dumpat av alla män i mitt liv har jag gjort oxå... hahahha (kanske inte va så bra trots allt?)

Men nya tag våren e ju på insprång... eller?? fasen nån hojta om snö... :O va fasen nu får det ju ändå va nog?? jag gillar vintern men även jag har blivit riktigt mätt på det... jag vill ha vår.... snygga karlar och skogspromenader :D

jaha nu har kl hunniut blivit 24.00 och jag kan inte sova som vanligt... men ska faktiskt försöka tvinga mig att sova... måste ju ladda inför helgen då jag ska ha lilla Natalie här.... en 1 åring i huset och det kommer bli liv i luckan fan va nice... den lilla dockan får en verkligen att le.... :D så får becka vila och bara ro om lille David och Jonatan :D

                                                                   Lilla Nattis             

                                      

0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top