Pages

lördag 18 juni 2011

Vackra människa !

| |

Ha ha ja e såld på denna människa..... herregud! hahahha känner mig som en fjortis så fort han e närheten ;) hahahhaha!! får ju fasen inte fram ett ljud.... hmm..... men jag e nöjd såhär.... jag vill bara beundra han i smyg.... jag vet att han vet men va gör det.... :D hade han tagit tag i mig så hade jag svimmat så det nog bäst att han låter bli hahahha ;) Helt sjukt att man kan tycka nåt sånt eller känna så för en människa hahahha.... men det sjuka att jag vill inget mer.... jag vill bara ha den här spänningen att veta att han vet och inte göra nåt mer åt det än att titta på han.... :P men e jag helt sjuk då eller??? hmmm.... jag e tvärnöjd.... hahahahhaha

0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top