Pages

onsdag 1 juni 2011

13. Det här får mig och gråta

| |

Jag gråter kanske inte så lätt och ofta, men jag kan känna mig ledsen över mycket här i livet =(

t.e.x min sjukdom =( den påverkar mitt liv nu och framtiden.... den avgör min vardag och ibland känns det som allt kretsar kring den.. jag hatar den =( så det blir jag himla ledsen för..

Jga blir oxå ledsen när nån av mina nära och kära mår dåligt eller har det jobbigt på något sätt.... med nära o kära menar jag då min familj, vänner eller djur.

Jag kan oxå känna mig ldsen över alla orättvisor som finn här i världen.... Krig, svält, mobbing m.m

Jag blir oxå väldigt ledsen att bli sviken, eller besviken på nån man känner mycket för eller som man ställt upp mycket för...

just nu kan jag inte komma på mer...

0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top