Pages

tisdag 14 juni 2011

jahopp

| |

Hej alla! jag har inte bloggat på länge pga att datorn inte funkat som den ska :( jag har nästan mått dåligt av att inte ha en fungerande data  :S nu funkar den sådär men det måste fixas massa grejer....

Ja, vad har hänt?? lite och mycket på en gång...

Jenny har fått glädjande besked av sin läkare =) jätteglad för en hennes skull <3 hoppas nu allt gåt vägen =)


Min lilla stalker psyko har helt plötsligt blivit snäll :S skrämmer mig lite :S

Malin har fyllt 30 år GRATTIS =)

Hmm ja va ska jag skriva ??? har ingen skrivlust alls idag....

nu drar jag till jobbet tjing!

0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top