Pages

lördag 23 juli 2011

HELGEN!!!

| |

Japp då närmar sig helgen sitt slut... men jag har semster så det gör inget ;)

Fredagen tillbringade jag hos min kära syster med familj.... och lilla mammsen <3 vilken underbar  eftermiddag/kväll jag hade ..... så mysigt... vi åt god mat och bara myste och umgicks... mycket skratt härliga familj =) mammsen körde hem mig vid 23 och fick även med mig ett fint vardagsbord av syrran som kommer väl till användning hemma... *tack* hemma så snacka jag lite med Jenny som stackarn hade jobbat hela dagen o kvällen och dessutom blivit bestulen på sin mat på jobbet och va vrålhungrig, så jag höll henne sällskap medan hon åt...






Vill även passa på att skänka en tanke till vårt grannland Norge som vart med om det fruktansvärda  hemska som hände i fredag så många liv som bara e borta för att en idiot bara kände för att döda så många... man blir sååå ledsen






Lördagen tillbringade jag med hundarna och Camilla, Amanda och sebastian på gården sen så begav jag mig till angered med Wanda och lille Awel vi åt god mat och skratta som små blå åt roliga människor som käkat mycket citron ;)

Söndag beger jag mig till Malin och hennes lilla familj ska bli riktigt kul har inte setts på länge...


Natti

0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top