Pages

söndag 3 juli 2011

hej hej =)

| |

Inte skrivit på ett tag....

Sitter hos mamma och skriver nu, mamma duschar, Melwin sover och Sofhia är hos en kompis så jag passa på att sätta mig här med en kopp kaffe och skriva lite blogg... Japp ni hörde rätt KAFFE!!! hehehehhe jag har lagt ner mina Redbull men hade en sån jäkla huvudvärk så jag va tvungen att skaffa koffein på nåt sätt så kaffe blev det smakar skit men e ett måste annars dör jag på kuppen av så himla huvudvärk...  helt sjuk att redbullen har satt sig sååå.... vilken abstinens jag har =( asjobbigt... men 4.e dagen nu så jag kämpar på.

Åkte till mamma igår.... behövde komma hemifrån.... Psykot har börjat igen =( inte länge han kunde hålla sig "lugn o snäll" tydligen betydde inte den ursäkten ett skit =( bläää hatar när han e sån..... får magkattar för fan!!!

men hos mamma har det vart underbart =) myst med mamma, sofhia och lille Melwin =) bara jessica som fattades med hon va o roa sig på annat håll... hihihi ringde igår kväll och va himla GLAD ;) hehehhe det va nog en trevlig bröllopsfest :P





0 kommentarer:

go-top

Skicka en kommentar

My Playlist

Labels

Bloggintresserade

Fröken Frost

Labels

Labels

Använder Blogger.
 
 

Bloggen om Tokjohanna | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top